Emmelotta

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Emilie - 15 april 2012 20:08

Ja längtar .. jag känner mig ofullständig utan jobb.. ska bli så otroligt kul att få börja jobba igen! Och lära känna nya människor! klättrar på väggarna här hemma! Men till veckan så blir de förhoppningsvis into och sen lite jobb efter det. i veckan skulle de även komma hantverkare och fixa listerna i köket efter att en gubbe satte tillbaka ett skåp som sitter där de suttit en diskmaskin. Fanns inte samma lister som satt där så de skulle byta ut allt ist :) åh så ska vi bära ut torkskåpet i veckan så vi får mera plats i badrummetnu vill ja ha skattepengarna så ja får inhandla lite kläder. så ja har något att ha på mig. rensat ut allt "bra åh ha" så nu finns de nästan inget kvar! Och så vill ja handla inredning!Nu ska vi kika vidare på hockeyn... tjing!

Presentation


Välkommen till mitt liv!
Tjej född 1991 å har bosatt sig i Skellefteå tillsammans med sin sambo.

Country ligger denna tjej varmt om hjärtat. Lika så min Nikon som följer med nästan överallt.

  Min älskade och jag  

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards