Emmelotta

Alla inlägg under maj 2012

?

Av Emilie - 28 maj 2012 20:29
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

VC

Av Emilie - 28 maj 2012 11:28

Nu får vi se hur de blir med  mina födelsemärken. Pratade nyss med VC och hon sa att helst så tar dom inte bort något innan/under sommaren pga infektionsrisken. men skulle få en kallelse hem med posten så ja fick visa upp dom iaf. en har varit ivägen så länge,sitter vid byxlinningen så den skaver ibland.


På tal om födelsemärken, de ja har i handen. Morsan har ett på precis samma ställe och på samma hand :P



Imorgon ska ja ta cykeln och fara in till stan då ja fick min lön på avi så måste ja på banken. Förhoppningsvis så har faxet kommit fram som fixar att ja får pengarna på kontot nästa månad :) Såg att skattepengarna kommer v23. DET ÄR NÄSTA VECKA! JIIIHOO! Får se om de blir en ny soffa då. Men då är frågan, vad ska vi göra av den gamla? Vet inte hur bra den får plats i gästrummet. Vi får se :)

Av Emilie - 23 maj 2012 20:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emilie - 23 maj 2012 15:33

Dessa drömmar börjar bli jobbiga att drömma.. säkert lycklig och så vaknar man och man blir besviken på att de inte va verkligheten. De känns ju så verkligt!

Av Emilie - 21 maj 2012 13:58

 


har ja  lyckats med 4 kg. Nu fattas bara musklerna :)

Av Emilie - 19 maj 2012 19:30

I jämtland slappas det :) nyss ätit middag grillad kyckling m Pärgratäng åh sallad. efterrätt som bestod av jordgubb och rabarber paj m glass :) gott! Mätt som tusan! Imorgon far vi hem igen. har haft de jätte mysigt hemma på semester :)Längtar efter min kärlek som är hos sin pappa . <3Nu åter till tvmyset. blir väl en popcornpåse senare. imorgon ska ja sova längre än till 07:23!

Av Emilie - 16 maj 2012 13:09

Nu sitter ja där igen, kom på mig själv. Kan inte hålla mig från att längta.





Idag så skickade ja till Komvux om att läsa till Uska, igår va sista ansökningsdagen, så ja fråga om de va möjligt att få skicka in en sen ansökan. De gick om ja skickade in den snarast! så idag skulle jocke skriva ut papperet,betygen har ja kopierade så de är bara att skriva adressen och posta. Håller tummarna att ja får börja till hösten. Så har ja större chans till högre lön och anställning.

Av Emilie - 16 maj 2012 09:25

Imorse hade ja kunnat få ett frispel, vakande när sambons klocka ringde. Den ringde tills den själv koppla till snooze. Där började mitt morgonhumör sjunka. Klockradion gick i gång, vilket ja hatar. Verkligen hatar! Sen ringer telefonen om och om igen, får knuffa på min älskade sambo varje gång i princip.

Går på toaletten,funderar starkt på att lägga mig i gästrummet. Men går tillbaka till sovrummet i hopp om att han klivit upp. Icke! Lägger mig med kunnde över huvudet. Efter 5 min petar ja på han och säger " SNART SLÄNGER JA UT DENDÄR!" Då vaknar han till, ja vänder på mig och lägger huvudet på min rygg. Nu brinner de nästan. Men då stänger han av klockradion och kliver upp. TACK OCH LOV! Va nära att klockradion inte levde till morgondagen.


Jag är klarvaken och kan inte somna om. Vissa dagar hatar ja att vara lättväckt och morgonpigg.

Presentation


Välkommen till mitt liv!
Tjej född 1991 å har bosatt sig i Skellefteå tillsammans med sin sambo.

Country ligger denna tjej varmt om hjärtat. Lika så min Nikon som följer med nästan överallt.

  Min älskade och jag  

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards