Emmelotta

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Emilie - 2 maj 2012 10:13

Har haft en toppenbra introduktion, alla är supertrevliga! De har bokat mig på en avdelning, så de känns kul att de vill ha mig där :) Dom tycker att ja jobbar bra och självständigt redan nu efter 4 dagar. De är 3 avd , ska be om en dag å en kväll till. Sen så har ja varit både en dag och kväll på alla avdelningar.


Saknar alla goa arbetskamrater på tallgläntan. Förhoppningsvis så dröjer de inte ända till slutet på aug tills vi åker hem. Men de märks. Mor å far planerar en tripp upp. Vi får se när de blir. Ska bli kul, så dom får se hur vi bor.

Alla här undrar hur de känna att bo 50 mil från familjerna. Om de inte är jobbigt. Nej, de är inte jobbigt. Känns inte som att man bor 50 mil bort. Man ses mer sällan bara. Enda skillnaden.



Valborg blev lugn, vi va hemma å mös i soffan.


Igår va Jocke ledig så han fick i uppgift att städa medans ja hade intro. De va så skönt att komma hem till en städad lägenhet och slippa sätta igång med städning och diskning. Duktig min man :)

Av Emilie - 2 maj 2012 10:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

.

Av Emilie - 2 maj 2012 07:47

Idag känner ja att ja inte räcker till.

Presentation


Välkommen till mitt liv!
Tjej född 1991 å har bosatt sig i Skellefteå tillsammans med sin sambo.

Country ligger denna tjej varmt om hjärtat. Lika så min Nikon som följer med nästan överallt.

  Min älskade och jag  

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards