Emmelotta

Alla inlägg under mars 2012

Av Emilie - 21 mars 2012 13:14

Idag har ja varit iväg med en påse kläder till kläinsamlingen på ica. Ist för att slänga så går det till de behövande. Handla även till middagen och lite gott till kvällen. Till middag blir de sprödbakad fisk m pärer/ris och dill&gräslöks dipp ah till kvällen köpte ja guacamole och tacochips till mig åh choklad x2 till hjärtat. Gottigt!


Vi har äntligen fått tag på en gubbe på skebo som sa att de fanns en 3a inne i stan. Så Joakim ska hämtas efter jobbet och så far dom och kikar på den. Spännande! Hoppas att den ser bra ut och inte är allt för dyr. Vet dock inte om de är 3an de ska titta på men ja antar det. Vi är som redo att dra när som helst från denna 2a känns de som. De mesta är nerpackat och bara att slänga in i en vagn. Vi har endast skruvat upp mat&vardagsrums bord,sängen,tvbord och en förrådshylla där vi lagt kläder då de inte finns nå garderober.




Av Emilie - 20 mars 2012 19:27

De finns så mycket jag vill! Längta tills ja kan söka utbildningen ja fundera på. Men innan de ska de göras massa tester..

Av Emilie - 20 mars 2012 14:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emilie - 20 mars 2012 14:05
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Emilie - 20 mars 2012 12:27

Nu har ja äntligen tagit tummen ur och gjort mig en ny header. Mycket nöjd faktiskt :)

Av Emilie - 16 mars 2012 21:14

Är spänd på att möjligtvis söka en helt annan utbildning än vad ja va inställd på i början på året. Ja, jocke åh hans fd kalsskompis diskutera här om kvälln och la in en intresseanmälan och ska få information om den. Har även lusläst på nätet. Isf blir de söka i slutet på sommaren :) har förut velat bli detta men la de på hyllan. Och har nu fått upp intresset igen! Ska bli riktigt kul om de blir så att man söker. Men man vet ju aldrig om man kommer in då de alltid är väldigt många som söker samma. Kommer vara hemligt ett tag till inte ens familjen vet vad vi lurar på ;) Ja så pepp!! Va faktiskt min dröm då ja gick i grundskolan :)

Av Emilie - 14 mars 2012 19:29

Ja den börjar närma sig, vi har idag plockat och packat som tokar. Min lilla mamma kom och hjälpte till med köks delen. Så den är nu klar. Alla skåpen är urtorkade i förväg. Sängen och bord ah stolar är isär skruvade och ihoptejapade. Så sista 2 nätterna sover vi på golvet på madrassen.

Ja 2 dagar kvar i jämtland,blir mer och mer spännande ju närmare lördagen vi kommer. Vet inte hur sambon känner men så känner ja iaf!

Imorrn ska de sista packas och bokhyllan å soffan ska planeras. Ingen aning hur sambon tänkt med soffan. Vi vill köpa en ny,men då vi inte sett lägenheten så vet man inte hur mkt yta man har där. Endast 40kvadrat. 4 mindre än här. Så imorrn måste han bestämma sig. Bokhyllan ska nog sågas i 2. Tror han. Han är velig.. Flyttfeber? Förmodligen.


Just nu sitter ja och kikar på halv 8 hos mig och Joakim åh henke är ute och pillar på henkes vrålåk. Ja är sugen på nå gott. .

Av Emilie - 14 mars 2012 01:59
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

Presentation


Välkommen till mitt liv!
Tjej född 1991 å har bosatt sig i Skellefteå tillsammans med sin sambo.

Country ligger denna tjej varmt om hjärtat. Lika så min Nikon som följer med nästan överallt.

  Min älskade och jag  

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards