Emmelotta

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av Emilie - 29 mars 2012 14:26

Har ringt om mera sommarvik idag. Inge hugg inom barnomsorgen, men de går framåt inom äldrevården. Pratade med en karl som sökte folk nu,han skulle skicka iväg ett mail till de som tillsätter sommarvikarier om att han va intresserad av att veta mera om mig från mitt cv och mina referenser. Så de skulle nog ringa upp i veckan. Och lät de bra,ja då ville han träffa mig. Så de är ett steg i rätt riktning iaf. De är gångavstånd så de känns toppen om de skulle bli där. Så slipper man buss stressen oxå.


Vi betalade räkningarna igår, därav 2 hyror. Ja de gick lite pengar till de. Men så är de när man flyttar. Vi hade tur som fick endast en uppsägningsmånad i Ösd.


Ja trivs så himla bra i den lägenhet vi har nu! 3a på 78 kvm.

Längtar efter att få börja jobba,tjäna pengar så man kan inreda mera, köpa de som fattas. Och skattepengarna! Hade turen att få tillbaka i år igen, en rejäl peng, men de är ju bara för att ja skattar några procent över än vad man egentligen behöver. Men de är så kul att få tillbaka de pengarna sen och göra något roligt för dom. Ist för att de ska användas upp på en gång. De är som att spara pengar som man sen får ut mitten på nästa år. De är toppen!


Vill köpa en blomlåda att ha på balkongen,så de blir lite mysigt där. Sätta lite färglada blommor i den. De är mkt man vill,men allt kostar pengar.

Av Emilie - 29 mars 2012 12:12

Äcklig dröm ja hade inatt.. Tappade tänderna. Kom försent till en lektion(pga att ja skulle tvätta),Fick duscha naken vid gamla lägenhet,bland folk. Sökte på drömtydning när ja vaknade och fann detta:


Tappa tänder
Drömmar om att tappa tänder är vanliga. Om du drömmer om detta kan det symbolisera maktlöshet och osäkerhet. Att du känner dig oförmögen att smälta och handskas med situationen just nu. Också att du kanske upplever dig som oförmögen att göra dig hörd eller att du känner att du förlorar din personliga kraft.


Komma för sent – inte hinna med
Stressdröm: jäkt, känsla av att livet går ifrån dig medan du förbereder, sköter plikter, hjälper andra, krav – ska bara först.


Naken
Att vara naken betyder ofta att du känt dig sårbar, utan skydd.
Naken på offentlig plats = Avklädd, avslöjad. Känna sig fel, inte passa in i den allmänna mallen.


Äckligt att allt stämmer.



Presentation


Välkommen till mitt liv!
Tjej född 1991 å har bosatt sig i Skellefteå tillsammans med sin sambo.

Country ligger denna tjej varmt om hjärtat. Lika så min Nikon som följer med nästan överallt.

  Min älskade och jag  

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards